هزینه های زندگی در هلند

هزینه های زندگی در هلند

هر ساله تعداد زیادی از افراد خارجی به کشور هلند سفر کرده و مقیم این کشور می شوند، آگاهی از هزینه های زندگی در هلند و شرایط تحصیل در هلند و شرایط تحصیل رایگان در هلند و شرایط گرفتن ویزای تحصیلی هلند برای آن ها امری ضروری می باشد چرا که می توانند با سنجش شرایط مالی خود، تصمیم درستی برای مهاجرت به این کشور بگیرند و منابع مالی خوبی را به جهت گذران امور زندگی در آن جا برای خود فراهم نمایند.

هزینه ی زندگی در هلند

هزینه های زندگی در هلند به صورت مجموع ، اقلامی مانند هزینه مسکن، هزینه تحصیل در هلند و دانشگاه های هلند ، خوراک، پوشاک، رفت و آمد ، تفریح و اوقات فراغت و نیز هزینه های تحصیلی برای افرادی که در دانشگاه های آن مشغول به تحصیل هستند را دربر میگیرد.

به طور میانگین مبلغی معادل € 800  تا 1100 € در یک سال را برای افراد دربر دارد. که البته بسته به شهر و محلی که فرد در آن جا زندگی می کند، میزان این مبلغ تغییراتی را خواهد داشت.

از میان تمامی هزینه های زندگی در هلند ، هزینه ی مسکن یکی از مهم ترین بخش هزینه ها را به خود اختصاص می دهد.

به عنوان مثال ؛ اجاره ی یک اتاق متوسط در این کشور، مبلغی ما بین € 300 تا 600 € را به صورت ماهانه در بر می گیرد.

شرایط مهاجران به کشور هلند

افزون بر این توضیحات، باید اضافه کنیم که بخشی از افراد مهاجر به کشور هلند را گروه هایی از دانشجویانی که از کشورهای مختلف به آن جا رفته اند تشکیل می دهند و که برای آن ها علاوه بر هزینه های زندگی در هلند که برای گذران امور جاری تمام افراد ضروری است ، هزینه های تحصیلی که عمده ی آن را شهریه دانشگاه های کشور هلند تشکیل می دهد، اضافه خواهد شد. دانشجویان هلندی که از کشورهای اتحادیه ی اروپا برای تحصیل به هلند می آیند در سال باید شهریه ای به مبلغ  1950 €  و سایر دانشجویان کشورهای دیگر برای دوره ی لیسانس مبلغ € 6،000  تا 15،000 €و برای دوره ی فوق لیسانس 8،000  تا 20،000 €را به دانشگاه ها بپردازند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.