مزایا و معایب زندگی در سوئد

مزایا و معایب زندگی در سوئد

نرخ بیکاری و شرایط تحصیل در سوئد در کشور سوئد همانند تحصیل در آلمان و یا تحصیل در ایتالیا به دلیل صنعتی بودن این کشور پایین میباشد دارند.مردمان این کشور افرادی صلح طلب و آرام هستند و از این حیث نرخ جرم و جنایت در کشور سوئد پایین است. این امر خود یکی از دلایل افزایش مهاجرت افراد بسیاری چه برای کار و زندگی و چه برای تحصیل به این کشور بوده است .کسانی که گذر نامه سوئد را دارند میتوانند آزادانه به اکثر کشور های دنیا مسافرت کنند چراکه گذر نامه این کشور دارای اعتبار ویژه ای است. یکی دیگر از دلایل مهاجرت افراد به این کشور قوانین مهاجرتی سوئد است که بشتر به نفع مهاجران وضع شده است.

شرایط مهاجران در سوئد

 کشور سوئد علاوه بر داشتن امنیت و قوانین حامی مهاجران از لحاظ کیفیت آموزشی و تحصیلی نیز از جایگاه خوبی برخوردار است  به طوری که در حدود 100هزار ایرانی در کشور سوئد مشغول کار و تحصیل و زندگی هستند.

به طور کلی مزایایی که که زندگی کردن در سوئد را اید ه آل میکنند چندین مورد است . یکی از این مزایای کیفیت بالای زندگی مردم از لحاظ در آمد و سطح زندگی است . سطح کیفی بالای آموزش و تحصیل در کشور سوئد از دیگر دلایل مهاجرت افراد به این کشور است . به طوری که سالا نه افراد زیادی از سراسر دنیا خواهان مهاجرت تحصیلی به کشور سوئد هستند . از دیگر مزایای کشور سوئد میتوان به پایین بودن نرخ بیکاری و آشنا بودن بیشتر مردم سوئد به زبان انگلیسی اشاره نمود که این امر خود برقرای ارتباط با مردم کشور سو ئد  را راحت تر مینماید .

شرایط زندگی در سوئد

زندگی در سوئد با همه شرایط ایده آلی که دارد اما  دارای مشکلات و معایبی نیز میباشد .یکی از معایب زندگی در سوئد و یا دانشگاه های سوئد هزینه زندگی فرد است که ممکن برای هرفرد هزینه زندگی در ماه در حدود 9 هزار کرون باشد که این مورد نیز ارتباط مستقیم با سبک  و نوع زندگی هر فرد دارد .هرچند در این کشور تقریبا سطح در آمد مردم بالاست و میتواند تا حدودی هزینه های بالای زندگی را جبران نماید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.