بهترین دانشگاه های لهستان


بهترین دانشگاه های لهستان

دانشجویی که عزم رفتن به کشوری را دارد ، یکی از مهم ترین مواردی را که در این زمینه مورد بررسی قرار می دهد، دانشگاه های لهستان و شرایط تحصیل در لهستان و تحصیل رایگان در لهستان و ویزای تحصیلی لهستان و موسسات آموزش عالی در آن کشور است و با اطلاعاتی که در این راستا از منابع مختلف کسب می کند سرانجام می تواند بهترین محل تحصیل را که تطابق بیشتری با او و رشته ی تحصیلی اش دارد، انتخاب کند. بنابراین دانشجوی متقاضی تحصیل در لهستان هم همین پوروسه را پیش رو دارد . اما ما برای همراهی با دانشجویانی که به دنبال یافتن بهترین دانشگاه های لهستان هستند ، این متن را در همین راستا تنظیم کرده ایم . بهترین دانشگاه های لهستان به شرح زیر نام برده می شوند.

دانشگاه ورشو:

اولین دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های لهستان دانشگاه ورشو می باشد که بزرگترین دانشگاه این کشور نیز هست. در حدود 6000 دانشجو در بخش های مختلف این دانشگاه آموزش دیده می شوند.

دانشگاه Jagiellonian:

این دانشگاه که در شهر کراکوف قرار گرفته است، یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در اروپاست که به عنوان قدیمی ترین دانشگاه  این کشور نیز، در شمار بهترین دانشگاه های لهستان قرار می گیرد. که به مقری برای تربیت رهبران آینده تبدیل شده است.

دانشگاه فنی اوپول:

این دانشگاه که در شهر اوپول بنا نهاده شده است دارای 9000 دانشجوی در حال تحصیل در 7 دانشکده ی مختلف ، مهندسی مکانیک، مهندسی سیستمهای فنیبرای، کنترل اتوماتیک و علوم کامپیوتر، تربیت بدنی و فیزیوتراپی، مهندسی برق ، فنی و مهندسی تولید و تدارکات، مهندسی عمران و معماری و اقتصاد و مدیریت،  هستند.

دانشگاه فنی AGH:

این مرکز یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین دانشگاه های فنی در کشور لهستان می باشد که با اشتن 15 دانشکده و یک مدرسه ای که در آستانه ی تبدیل به دانشکده می باشد، در شمار بهترین دانشگاه های لهستان قرار گرفته است که در حال حاضر 35000 دانشجو در حال تحصیل در دانشکده و رشته های مختلف این دانشگاه می باشند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.