بهترین دانشگاه های فنلاند

بهترین دانشگاه های فنلاند

تحصیل در دانشگاه های کشور فنلاند به دلیل داشتن اعتبار بالا در دنیا و همچنین فراهم بودن فرصت تحصیل رایگان در در فنلاند در بهترین شرایط، امروزه مورد توجه بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا قرار گرفته است.


مراکز علمی متعددی در این کشور رشته های متنوعی را در دوره های مختلف تحصیلی ارائه می دهند. اما در میان آن ا نام برخی از دانشگاه ها به دلیل تحصیل رایگان در فنلاند و شرایط تحصیل در فنلاند و شرایط اخذ ویزای تحصیلی فنلاند و هزینه تحصیل در فنلاند داشتن جایگاه برتر در رنکینگ جهانی و آموزش های ارائه شده مطابق با آخرین استانداردهای علمی، در شمار بهترین دانشگاه فنلاند قرار می گیرد که ما شما را با ـن ها آشنا می کنیم.

دانشگاه هلسینکی

به نام ترین و بزرگترین دانشگاه های فنلاند در این کشور است که دارای 11 دانشکده و 6068 رشته ی مختلف در مقاطع گوناگون دانشگاهی می باشد. این دانگاه که در میان 100 دانشگاه برتر در دنیا قرار دارد ، با داشتن 22000 دانشجوی بین المللی در شدر جدول بهترین دانشگاه های فنلاند قرار گرفته است.

دانشگاه فنلاند شرقی

ادغام  دو دانشگاه یوینسو (University of Joensuu ) و دانشگاه کووییو (University of Kuopio )  باعث به وجود آمدن دانشگاه فنلاند شرقی شده است . این مرکز دارای سه پردیس بزرگ  یوینسو ، کووییو، و ساوونلینا در این کشور می باشد که معمولا هر کدام از آ نها را به عنوان دانشگاهی مستقل می شناسند.

دانشگاه تورکو

این دانشکده که در سال 1920 در شهر تورکو بنا نهاده شد دارای دانشکده های حقوق ، علوم انسانی ، دانشکده پزشکی ، دانشکده حقوق ، ریاضی و علوم طبیعی ، دانشکده آموزش و پرورش و علوم اجنماعی و نیز یک مدرسه ی اقتصاد می باشد.

دانشگاه اولو

این دانشگاه با داشتن 16000 دانشجو و 9 دانشکده و یک مدرسه ی کسب و کار در همین شهر، یکی از بهترین مکان های انجام پروژه های تحقیقاتی می باشد.

افزون بر این مراکز می توان نام دانشگاه های تامپر و اوسا را نیز به فهرست بهترین دانشگاه های رایگان فنلاند اضافه نمود.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.