شهریه رشته های پزشکی دربلاروس

شهریه رشته های پزشکی دربلاروس

کشور بلاروس از جمله کشور هایی است که درزمینه ورود راحت و کم هزینه برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل رایگان در بلاروس و هزینه زندگی در بلاروس و شرایط تحصیل در بلاروس و ویزای تحصیلی بلاروس و رشته های پزشکی در مقایسه با کشور هایی ازجمله کشور امریکا ، انگلیس و استرالیا ، شرایط خوبی را فراهم آورده است. دانشجویان ایرانی که در کنکور پزشکی ایران قبول  نشده اند میتوانند برای تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی کشور بلاروس اقدام نمایند.

کیفیت دانشگاه های پزشکی بلاروس

کیفیت آموزش در دانشگاه های پزشکی بلاروس در مقابل هزینه های ارزان تحصیل در آن بسیار بالاست به طوری که اکثر دانشگاه های پزشکی بلاروس دارای جایگا ه علمی بالایی در سطح دنیا هستند..یکی دیگر از مزایای تحصیل در دانشگا های پزشکی بلاروس نبودن شرط داشتن مدرک آیلتس یا تافل برای پذیرش در این دانشگاه  هاست . همچنین افراد متقاضی برای تحصیل پزشکی در کشور بلاروس نیازی به گذراندن دوره پیش دانشگاهی و هزینه تحصیل در بلاروس ندارند و تنها  یک دوره تخصصی که در آن دروس مربوط به رشته تحصیلی که برای دانشگاه  انتخاب نموده اند را به زبان روسی یا انگلیسی  آموزش میبینند  .نام  این دوره آموزشی  در کشور بلاروس دوره پاتفک میباشد و دانشجو پس از قبولی در آزمون این دوره به راحتی وارد دانشگاه های بلاروس میگردد و در رشته پزشکی به تحصیل خود ادامه می دهد.

دندانپزشکی در کشور بلاروس

 دوره دندانپزشکی در کشور بلاروس 6 سال ودوره دندانپزشکی دز این کشور 5سال میباشد.تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در بلاروس به هردو زبان انگلیسی و زبان روسی امکان پذیر است . اما میزان شهریه دانشگا  ه ها برای تحصیل به زبان انگلیسی در رشته پزشکی با تحصیل  به زبان روسی در رشته های پزشکی  متفاوت است.

شهریه رشته پزشکی

شهریه تحصیل در رشته پزشکی به زبان انگلیسی در بلاروس  4500دلار درسال و شهریه دوره دندانپزشکی به زبان انگلیسی  در سال 5000دلار میباشد 

شهریه تحصیل دندانپزشکی در دانشگا ه به زبان روسی 3800دلار در سال و شهریه دندانپزشکی به زبان روسی 4000 دلار در سال میباشد.

شهریه رشته ی پزشکی

شهریه رشته های پزشکی در دوره های تخصصی به زبان انگلیسی بین 3000تا 5000رلار در سال و هزینه رشته های داروسازی در دوره های تخصصی  به زبان انگلیسی 4000تا 4500دلار در سال است 

شهریه پزشکی تخصصی به زبان روسی در بلاروس 2000تا 4000دلار در سال و شهریه دندانپزشکی تخصصی به زبان روسی 3500تا 4000 دلار میباشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.