مزایا و معایب زندگی در بلژیک

مزایا و معایب زندگی در بلژیک

کشور بلژیک همانند سایر کشور های خارجی مزایا و معایبی دارد که فردی که تصمیم به زندگی در این کشور را دارد می بایست این مزایا و معایب را بداند. در متن زیر در مورد این مزایا و معایب به طور کامل توضیح داده خواهد شد. 

هزینه های زندگی در کشور بلژیک

قبل از هر هزینه ای در خود کشور بلژیک می بایست این موضوع را هم دانست که فرد قبل از ورود به کشور بلژیک باید هزینه ای را هم برای بلیط سفر پرداخت کند. پس از ان هزینه هایی هستند که فرد در خود کشور بلژیک جهت تامین نیاز های خود و زندگی در ان کشور باید پرداخت کند. 

یک از مزایای کشور بلژیک مناسب بودن قیمت اجاره ی مسکن است. قیمت اجاره ی یک مسکن یک خوابه در مرکز شهر حدود772.69 یورو ،در حومه  شهر 649.04 یورو است که اگر اپارتمان مورد نظر شما 3 خوابه باشد هزینه ی این مسکن در مرکز شهر 1.409.22 یورو و در شهرک های اطراف که هزینه ها به نسبت پایین تر است 1.125.09 است. 

هزینه های مربوط به خوردو خوراک در کشور بلژیک

اگر شما بخواهید در یک رستوران یک وعده ی غذایی میل کنید می بایست 15 یورو پرداخت کنید. که این هزینه در رستوران ارزان قیمت است. به همین ترتیب قیمت یک فنجان قهوه 260 یورو،قیمت شانه تخم مرغ 243 یورو و قیمت هر کیلو برنج 175 یورو است. 

برخی از مشکلات و معایب زندگی در کشور بلژیک

کشور بلژیک معمولا از نظر اکثر شرایطی که داراست محل خوبی برای زندگی است.حتی افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند بهترین انتخاب را کرده اند چرا که این کشور از نظر سیستم اموزشی در سطح بالایی قرار دارد. دشوار بودن اخذ ویزای اقامت در بلژیک یکی از معایب کشور بلژیک است. 

با توجه به مطالب گفته شده می توان نتیجه گرفت که زندگی در بلژیک و تحصیل در بلژیک و شرایط تحصیل در بلژیک و هزینه زندگی در بلژیک تقریبا مناسب است. این کشور در زمینه های سیاسی و اقتصادی دارای ثبات زیادی است و شخص می تواند به راحتی به کشور های اروپایی سفر کند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.