بهترین دانشگاه های اکراین

بهترین دانشگاه های اکراین

همه ساله یکی از مراکز انتخابی دانشجویان مهاجرت به اکراین، برای ادامه تحصیلات در اکراین میباشد. با عنایت به این امر دانشجو باید لیستی از دانشگاه های معتبر اکراین را در دست داشته باشد تا بتواند بر اساس آن به انتخابی درست در زمینه ی انتخاب محل تحصیل در خارج از کشور خود برسد .ما با ارائه توضیحاتی در اینباره، در این انتخاب دانشجو را یاری میکنیم .
بهترین دانشگاه های اکراین در زمینه های مختلف علمی به قرار زیر هستند:

دانشگاه ملی تاراس:

این دانشگاه در پایتخت قرار گرفته که همواره یکی از معتبر ترین دانشگاه ها با حدود 26000 دانشجو میباشد که با تعداد بسیاری از موسسات آموزشی و علمی در 57 کشور دنیا قرارداد دوجانبه ی همکاری دارد.

 دانشگاه ملی کارازین خارکوف:

دومین دانشگاه قدیمی در اکراین است که در تازه ترین رده بندی در رده ی 382 دنیا قرار گرفت . و علومی مانند پزشکی، فیزیک ، شیمی ، فلسفه ، جغرافیا، و حقوق در این مرکز آموزش داده میشوند.

دانشگاه فنی (پلی تکنیک) کی یف:

یکی از مراکز بسیار مورد توجه در این کشور است که در سال 1898 تاسیس شد و دارای دو پردیس در شهرهای   اسلاووتیچ و کی یف  میباشد. سرگئی کارالیوف از فارغ التحصیلان به نام این دانشگاه میباشد.

دانشگاه ملی اقتصاد کی یف:

دارای رتبه ی دوم در میان دانشگاه های کشور به دلیل کیفیت آموزشی بالاست. به عنوان مرکز آموزش وکلا ، مدیران اقتصاد دان ها،در اکراین و دنیا  شناخته می شود.

دانشگاه ملی پزشکی: 

از بهترین دانشگاه های اکراین در زمینه ی پزشکی است که دانشجویان 56 کشور دنیا برای تحصیل به این دانشگاه آمده اند چرا که دوره های پزشکی برای حدود 10000 دانشجو ارائه میشود که تعداد 1300 نفر آنها غیر بومی پرتغال هستند. ولادیمر بتز کاشف قشرهای مختلف مغز، از دانشجویان معروف این دانشگاه میباشد.

دانشگاه ملی زاپروژیا:

پذیرنده ی دانشجویان زیادی از کشور های آلمان، رومانی، ترکیه، کانادا، چین، بلغارستان، بریتانیا و …میباشد که برای تحصیل در رشته های ریاضی و فیزیک، فلسفه و حقوق، تاریخ و مدیریت و زبان خارجی و ... به این کشور آمده اند . مقر این دانشگاه شهر زاپروژیا ی پرتغال میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.